free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

'Im Cold' More Like 'I Want You To Hug Me'

Hej på er fiiniisar! Är verkligen på toppen humör idag ( bortsett från att tatueringen har någåt kliii fel igen! gosch! ) Vilket fall som helst tänkte jag blogga just nu snabbt om några av de ämnen, eftersom jag ligger lite efter hah, eftersom, som jag redan sagt, faktsikt aldrig behandlade klart, trotts att jag lovade göra listan , fattar inte att jag verkligen glömmer den hela tiden? Aja , sånt är det ibland , sitter för stunden med en kall Pepsi och skall slurka i mig den allt eftersom , för övrigt har jag en trevlig läseordning denna sista period i gymnasiet, just nu, och det känns rätt bra! :) (jess sen är skolan över! )
Sen är det väl inte speciellt mycket mer på tapeten , annat än att jag håller på med ett konst projekt just nu i en kurs i skolan , och det går inge vidare alls , , har ingen inspiration , vet knappt vad jag skall göra , fortsätter det såhär har jag inget att visa upp då deadlinen kommer

Men jag antar att det är smäll jag får ta , hum aja , nu börjar vi med ämnena ( frågorna? ) tycker jag! 


Dag 15-mina allra största rädslor


Mina allra största räddslor är nog att någon när och kär skall gå bort eftersom det hänt så mycket sådant i mina krettsar , sen är jag rädd för framtiden , jag är så osäker på allt och har väldigt svårt att bestämma mej för vad jag vill göra , hum ... det finns mycket som är skrämmande , men jag kan nog inte säga jag är rädd för det ..annars så är jag också rädd för mörker , det kommer antagligen från min dumma fantasi, Det går inte en sekund innan jag föreställer mig det ena efter det andra!


Dag 16-min favoritplats

Uppe på ett högt berg hemma hos min farmor , eller ja berget hör till hennes skog ,man ser över ett sund där , vatten ser du hur långt som helst,  och sedan över skogar och åkrar , jag känner mig alltid lugn då jag sitter där , jag kan tänka och fokusera på mig själv, där finns det ingenting som kan stoppa mig. Det är en ganska unik och väldigt speciell känsla. Annars gillar jag vääldigt mycket en gosig famn då man är ledsen eller bara mys-sjuk! :)  om man får räkna det till en plats!?


Dag 17-det här saknar jag

Oj oj oj , det var en svår fråga , Det finns så mycket man saknar här i livet , jag saknar tillexempel min mamma som gått bort , men jag saknar också min kompis som bara bor i en stad långt borta från mig , jag saknar mina förra husdjur , och jag saknar tiden då man var liten och ingenting spelade någon roll, man behövde inte ta ansvar man behövde inte vara stor. Det saknar jag. Sedan saknar jag vissa minnen och vissa stunder , och vissa vänner .... listan blir lång och jag skulle kunna skriva en hel roman om vad jag saknar så jag tror detdär får räcka! :) hah!


Dag 18-det här får mig att gråta

Jag gråter inte ofta , men om jag gråter har jag verkligen blivit sårad, eller så är jag så sjukt glad att jag inte vet vad jag skall ta mig till. Det kan vara allt möjligt som får mej att reagera såhär . Men annars är jag nog inte så gråtig av mig! :) ( haha ojdå , jag gråter också då jag ser söta och sorgliga filmer! Haha , mjukis...) 


Dag 19-det här får mig att må bättre
Alla jag älskar och alla dom som älskar mej , familj, vänner , pojkvän nära relationer :) Det gör mig extremt glad! :) Sedan förståss också musiken är en stor del av mitt liv och så också skrivandet ligger när ahjärtat , så ja , det är väl ungefär det! :)




Sådär ja , nu var några punkter tagna ivarjefall , hah! :) kram på er! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback