free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hej på dig min bror

Hejjssan hoppssan har just anlänt till åbo till min sötnos Lina idag är det jobb som gäller kring 16.00 tiden sååå förbereder lite här , okej Lina sover just nu men det är okej, provvecka i gymnasiet är ganska uttröttande så det är helt okej! Hade själv finska prov idag och det behöver vi inte ens diskutera , (med andra ord gick det dåligt) men jaa nu blickar vi framåt bara 4 prov kvar nudå! Sen hörni sen blir det nog chilla chilla ....
Ojoj , själv e jag nog ganska trött jag också , men jag har inte tid att sova måste studera samhällslära boken , ( som jag skulle göra det ivarjefall?) Aja...
Föresten kommer jag bli brunett inom kort framtid,  för omväxlingens skull haha :) Nej men jag orkar inte kämpa med mitt röda hår , det bleknar såå jätte fort att det inte lönar sig :) såå brunt är nästa steg sen får det helt enkelt vara så ett bra tag framåt :)
Kram på er ! Skriver snart igen.
P.s snart kommer mina smycken från crazy factory dååå lägger ja upp bilder på bloggen!
P.s 2 . ja shoppade lite igår , ni får se de sakerna då också , hihi !
Apan ser ju ivarjefall smart ut ....



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback