free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Har några funderingar...



Hej alla på bloggen! Joo jag satt just och funderade på allt jag kommer att kasta bort i och med flytten, men då kom jag på världens ide, tänkte att jag kan ju göra väldigt mycket saker,  till små tävlingar på bloggen?
Hänger ni med? Tillexempel hittar jag en hög smycken jag inte längre vill ha eller nått, jaa, då kan jag ju ha dem som pris i en tävling istället?
Som ni då kan skriva om i era bloggar , osv osv , ni vet hur blogg tävlingar går till ;) finns det intresse för sådant då ? isåfall kommentera här under! :) på dethär sättet får ni dem ju gratis! :)





Kommentarer
Postat av: elle:)

de låter som en bra idé :D

2012-04-10 @ 16:08:33
URL: http://welles.blogg.se/
Postat av: lovisa

ja det kan jag! :) Det är riktigt enkelt - Du väljer en ljus grund, gärna typ ljusrosa, vit, ljusblå eller, aa du fattar. Självklart kan man ha mörkare, men då syns inte texten lika bra. Måla naglarna med grundfärgen och låt det torka. Klipp ut en liten bit från en tidning, självklart med text på. Doppa ena nageln i någon slags alkohol, typ alsolsprit, det gjorde jag. Lägg tidningsbiten på nageln och häll på lite mer av alkoholen. Så trycker du tidningspappret mot nageln i ca 30 sekunder, när du tar bort pappret har texten kopierats. Låt det torka igen, och sen kan du använda ett genomskinligt lack över så inte texten försvinner. =) Fin blogg btw!

2012-04-10 @ 16:31:35
URL: http://www.nattstad.se/lovihsa
Postat av: Maddiie

Tycker det låter som en jätte bra idé sen kan du ju göra som en bloppis blogg och sälja vissa saker för en lite summa oxå :)

2012-04-10 @ 17:19:44
URL: http://maddiie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback