free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hur vill du ha det?




Hur vill du ha det då du kanske gifter dig någon dag? Själv har jag funderat mycket på dethär faktiskt , trotts att det är lite långt dit *hihi*. Men jaa ,  även om jag inte är den vitaste av mig annars , tanke på min stil och sådär , så har jag alltid tänkt mej ett stort fluffigt vitt berg till klänning då jag gifter mig. Ett riktigt sagobröllop ( gärna med vita duvor och kyrklockor och folk som kastar ris och rosenblad) med så mycket kärlek att man sprickeer och gråter floder! Oooh, riktigt ett film bröllop , ( av den glada sorten).
Men jag ställde mej sedan frågan , hur tänker andra med en lite annorlunda stil? Lixom, ja , jag är kanske udda som tänker såhär , hur vill ni ha era bröllop ? :) Tell me!!





Kommentarer
Postat av: Maddiie

Alla klänningarna var super fina men jag fastnade lite extra för den vita med pärlor på bysten :)

2012-04-24 @ 17:51:33
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: joz

den vita<3

2012-04-25 @ 00:48:17
Postat av: Maria S

Jag hade en vit klänning från 6o talet som jag hade lånat av en väns mormor :) Spets & långa ärmar. 8 år sen i sommar



Gillade den vita klänningen bäst av dem dör

2012-04-25 @ 15:11:45
URL: http://femtillsju.wordpress.com
Postat av: jessica

Alltså att välja mellan en massa klänningar nu är så otroligt svårt. Jag skulle nog vilja ha ett ganska litet bröllop. För mig spelar det ingen större roll så länge jag är lycklig med mannen jag står vid altaret med. Men jag skulle nog inte nöja mig med en vanlig vit klänning, jag gillar att sticka ut. Och lixom visa att jag inte är som alla andra. Så en vit klänning skulle absolut vara mitt val men jag skulle anställa någon som kunde ''krydda'' den lite med silkesband i någon viss färg :)

2012-04-25 @ 21:20:55
URL: http://www.nattstad.se/JessicasLiv
Postat av: Jessica

Jag skulle villa ha en traditionell vi klänning =) En som jag tycker att e vacker såklart x) Men att krydda litet med någon annan fin färg låter inte som en dåli ide =) Om man nu först sku bearbeta dehä förhållande ti en sån punkt att man sku ens behöva planera sånt här xD

2013-04-04 @ 10:28:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback