free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

2012 - Mjaaa...

ÅRSREDOVISNING 2012


Vilket är ditt bästa minne från det här året? -

Altså denhär kvällen var ju faktiskt av sin egen sort, haha oh true love <3 Men Ja det är helt klart en av de bästa minnerna , men det finns ju många :)


Vilket är ditt sämsta minne från det här året? -
Första dagen på mitt sommarjobb kanske .. hahah :D för jag var lite bortapad ...och det kändes ganska skit...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? -
Säkert.. men minns jag det? icke sa nicke..

Höll du dina nyårslöften? -
Yepps , för jag hade inga , haha

Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? -
Ja de kan man väl säga , flera stycken :)

Har du varit lycklig i år? -
Jo och Nej

Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? -
Säkert att vi sålde mitt barndomshem iår

Vilka länder besökte du?
Inga tror jag? eller vänta nu .. sverige kanske ? Nä? Minns inte

Största misstaget? -
Litade på fel person

Bästa köpet? -
Kommer säkert bli min dator jag köper i fredag!

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? -
Knappast , år 2012 har överlag vari ganska dåligt år

Vad önskar du att du gjort mer? -
Kämpat för det jag ville ha

Vad fick dig att må bra? -
Musiken , och sommar värmen och allt roligt jag härjade med de människor jag tycker om mest på jorden!

Vilken kändis var du mest sugen på?
What?

Vad gjorde du på din födelsedag? -
Had kaffe hemma hos mej och fick världens finaste presenter , fast det va ju ganska just ..

I ÅR HAR JAG..
[ ] Rökt vattenpipa  (Nää.. Tyvärr int , var e vattenpipan jag önskat jätte länge ? )
[x] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[x] Gjort slut med någon
[ ] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[x] Haft sex
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[x] Varit deprimerad
[x] Druckit så mycket så jag spytt (Haha ja det händer ..)
[x] Gjort något jag verkligen ångrar
[ ] Sårat någon med flit
[x] Förlorat en vän ( Visst kan man tolka det på flera olika vis , men jag anser det)
[x] Lärt känna någon ny
[x] Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[x] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler

Random bilder från iår och lite inlägg som ploppat upp under året








 



















Här va nu endel iaf, Fast det mesta av detta är sådant som kommit upp  på bloggen tidigare iår finns i arkivet nu, fast jo det har hänt en massa massa annat också förståsss ......
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback