free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bara så ni vet


Hade ju födelsedag också för cirkus månad sedan , eller ja , det var väl och ta i lite , men den 23. November fyller jag år ivarjefall! Såå vi hade, jag och tvillingsystern min, en liten fest hos mej då , som sedan senare blev vidare firande på en klubb. Riktigt roligt hade jag faktiskt , och jag kan ju då passa på att tacka för alla presenter en gång till, såå tackar tackar :)

 Men det var inte det som var poängen med dethär inlägget faktiskt, utan jag ville visa er mina fantastiska örhängen jag fått av Alexandra<3 (klasskompis) till födelsedagen ,dom är så otroligt fina , tycker ni inte det också? Fick dessutom tid att använda dom bara någon vecka efteråt eftersom vi lilla-juls firade alla socionomer på min klass på en förfest, och sedan stack ut till en klubb/ bar ? Det vill säga då den kvällen då det var Suit Up party i baren Monkey, som jag bloggade om HÄR

Och inte var det så mycket mer än så jag hade på hjärtat , men tänkte lixom mer som  " Just so you know"  så har jag världens finaste örhängen.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfina! älskar den affären, synd att den inte finns i Sverige buuuh

2012-12-18 @ 14:16:13
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

Åh vad snygga örhängen!

Svar: javisst är dom! :)
JINXED

2012-12-18 @ 17:21:54
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: emma

sluta va så snygg:o

Svar: haha ooh tack så jätte mycket <3 jag blir så glad! Själv är du såå vacker! :)
JINXED

2012-12-19 @ 02:17:39
URL: http://forskalle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback