free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bilder från veckan

Varit flera gånger denna vecka in till stan så jag tog några bilder då jag gick, de är ju förståss riktigt kass kvalitet men sak samma , bilden där Lazze är suddig står han brevid Tvillingsyrrans julklapp, hon har önskat denna skitlänge, så det är allt på tiden hon fick en nu tyckte jag :)) Och ja bilden brevid är på lite kläder jag inhandlat till mig själv... hehhee.. rea:n pågår nu, så kunde inte låta bli!
Och annat än det så var dessutom Eddi på besök här igår , det var faktiskt jätte roligt, har inte träffat honom på tusen år kändes det som, så jag var jätte jätte glad då han sa han skulle komma och titta förbi. :) Sedan pratade vi typ i tusen år om allt mellan himmel och jord :)

Tuva gillade också honom, haha :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback