free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Enjoy The Little Things

Hej på er fina finaste läsare , idag har jag inte gjort så mycket annat än stigit upp och umgåtts med min syster och hennes pojkvän Robin, för att sedan senare åka in till åbo med dem då de endå var påväg dit. Robin skulle nämligen till hans lägenhet och fixa lite. Eller ja , det är Robin & Wilhelms lägenhet egentligen, de delar nämligen en 3a , och de har det jävla fint där trotts att allt inte är helt fixat än. Ska jag va riktigt ärlig är jag faktiskt aningen avundsjuk på det hela. 
Aja , jag kan ju tvångsgästa nu som då eller erbjuda mej laga mat så får jag sitta där och tycka om den fina inredningen. 

Fick dessutom ett glas skumppa då jag satt och såg på TV , det var faktiskt riktigt mysigt , sedan kollade vi 4 tillsammans på lejon kungen i 3D, ooh , i just love that movie!  :)

Nu skall jag dock strax gå och lägga mej , tror jag ivarjefall, får väl se vad som händer. Imorgon blir det en låång städdag för mig åtminstone, har bestämt mig för att få det för en gångs skull ska bli riktigt i topp form här i lägenheten nu. Aja antar ni får önska mig lycka till med det , haha , kram på er!


Här är några bilder från Robin och Wilhelms lägenhet. Lite otydliga och sådär , men ja , sånt händer!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback