free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Fram & Tillbaka

 Tjolavippen , Idag har jag varit en sväng till pargas efter skolan faktiskt , sedan efter det måste jag medge att jag inte gjort sådär jätte mycket annat än fixat med lite kläder och städat , fast det är ju klart, jag var rätt sent hemma tillbaka i stan igen. Vi var med vår smågrupp i skolan  på ett studiebesök typ, till församlingen en sväng . Frågade lite frågor , och sedan var det klart, efter det gick jag till mitt gamla gymnasie för att söka lite intyg jag behövde. Sedan åkte jag hem igen till åbo , me bussen .


Överlag en rätt lugn dag sådär utåt sätt, fast mja, har faktiskt mått ganska dåligt,  och sådär ofc har dessa låtar spelats på radion idag  medan jag satt och lyssnade, riktigt som om världen ville med flit göra saker och ting jobbigare än vad det redan är .


Men nåjå , i guess jag bara får dra mej i kragen lite och lyfta huvudet högt
kram på er! 








Varför blir jag så påmind jämt?





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback