free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hemma igen

Hemma igen efter en helt fantastisk Wintergala i Pargas, Konserten var högt över mina föväntningar och alla banden var jätte bra , Max in the Crowd , Friends With Jackson & Pointless80 . 
Ni som inte va där missade faktiskt något riktigt bra, 
Så tusen tack till er som ordnade tillställningen!

Imorgon skall jag ut och shoppa dator till mig med pappa, hoppas på en bra dag , det blir det säkert också... Nu skall jag dock se en film eller liknande, bara för att jag inte kommer kunna sova riktigt än,

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: mims

aijaa, nåh ja sku no ha kunna vila vari där..meen va gör man... ojoj, ja sågjust love and other drugs o den va mega söt :) anne hathaway e söt o fakist jätte bra i rillen förstås jake e ju allti söt..ok snygg oxå :)

2012-12-27 @ 22:17:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback