free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

NagelKonst

Idag var jag ett tag i skolan, där gjorde vi inget som helst nödvändigt, drack julmust och åt pepparkakor o pratade lite strunt, sedan blev det Jullov!  Efter det som ni redan vet  gick jag ju som sagt in till stan efter det, så efter jag inhandlat en klänning (som för övrigt är sjuukt fin, kanske tar en bild på den imorgon) så gick jag och två vänner på en kaffe. jag drack en White Chocolate Mocha som jag alltid dricker hehe, men det är ju såå gott!
Sedan har jag fixat till mina naglar också, eller jaa.. jag har egentligen inte gjort så mycket annat än limmat haha , gillar ni dem ? Lite kassa bilder men what the hell





Kommentarer
Postat av: Lotta ♥

vartifrån hitta du naglana? :)

Svar: seppälä :) de e domdär Cawaii design nails :) kan vara de bara säljs i åbo ja har ingen aning , söta är dem iaf!:)
JINXED

2012-12-20 @ 22:58:10
URL: http://lottatamminen.blogg.se
Postat av: mims

Wtf ja va oxå i stan ida? O drack dendär kaffen på brahe lool! Ja tänkt ringa dj då mn iddes sn it hlr:D

Svar: nå jag va typ där nå 4 halv 5 tiden :))) du måååst si va ja köööppppptttt sen typ emt ja tar kanske bild på mej imoron:DDDDD ska ju ut o feesta så;)
JINXED

2012-12-20 @ 23:35:19
Postat av: Mel Moonchild

Awww va gulliga naglar! :3
Fast jag int tycker om lösnaglar (principsak, jag föredrar mina egna), så e dom ändå söta. :3

2012-12-21 @ 14:27:32
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback