free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Najd Najd Najd


I brist på annat att lägga upp här idag, får ni några bilder på mig, och det är ju alltid väldigt trevligt. Haha. Kanske inte , men i vilket fall som helst tar jag just nu en liten paus i mitt städande , men överlag har jag väl fått relativt mycket gjort egentligen ... fast kanske nu inte riktigt så mycket som jag själv hoppades på men i varjefall.
 
Sitter och funderar på min nästa frisyr , lila blir håret ju nog, inget snack om saken , men då förlängningarna ryker sin kos, tror jag att jag skall klippa min sidecut tillbaka... raka tillbaka den med mönster altså.. och ha håret relativt kort , vad tror ni om det? Ni får gärna skriva förslag i kommentarsfältet eller klistra någon bild, eller länka mej bilder på Facebook,  ni som har mej tillagd där det vill säga .

:)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback