free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Saucedo VS Saade


Både Danny Saucedo och Eric Saade har kommit ut med varsin ny låt samtidigt och båda har gjort ny musikvideo till den, nu är förståss jag väldigt nyfikna vad ni tycker om detta? Vem passar er bättre i smaken? Och vad är det i tex videon eller låten som gör att den är bättre än den andra?

Själv måste jag säga att jag tycker att Danny och Eric gör väldigt lika allt de gör , och trotts att Eric är kändare måste jag nästan säga jag gillar Dannys lite mer, kanske för videons skull, kanske för att jag omedvetet föredrar hans utseende fören Eric saades  , haha, vad vet jag!

Vilket fall som helst , vad tycker du? Vilken får din röst?





V.S





Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej, jag vill säga danny för bättre låt (i helhet) o eric för my teencrush skull o för att ja tkr synd om honom, blir ju torterad stackarn :( <3

2012-12-11 @ 23:56:44
Postat av: Elli

Dannys låt va jättebra tyckte jag! :) Erics låt var bara crap! :D

2012-12-12 @ 09:11:16
URL: http://elinorelisabeth.blogspot.com
Postat av: Amanda

Det är ljusår mellan dem för min del. Dannys röst, hans låt är sjukt mycket bättre än den rätt tråkiga Saade låten. Brukar aldrig lyssna på Eric gillar varken hans låtar lr hans sångröst. Ska vi snacka utseende så blir det lätt Danny där också!

2012-12-12 @ 11:18:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback