free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Skor

Var för några dagar sen och gick på stan också för övrigt, julhandlade lite , resulterade främst i saker till mig själv  dock, såå ungefär såå bra gick ju det,  men saker som kom hem till mig var ju då bland annat mina nya bebisar som jag fick på sjukt bra rabatt, skornas orginalpris var 40€ och jag fick dem för 15€ , så jäkla sänkning var det ju , hon som stod i kassan visste inte om rabatten heller tydligen så då hon såg det skrattade hon och sa något i stil med att "oj kanske man borde köpa sej ett par skor, dethär var ju ingenting till pengar" Lite roligt tyckte jag och stegade därifrån väldigt nöjd över mitt köp. Dessutom blir jag ett höghus i dessa svarta ljuvligheter , i jämförelse med min riktiga längd det vill säga, inte jämförelse med resten av världen då ligger jag nog fortfarande på dvärg nivån. Vilket fall som helst ville jag dela med mig av detta så ni kanske också hinner gå och få åt er ett par om ni gillar dem, de är nämligen från HM, (och javisst kvaliteten är väl inte så tjohejsan då det är därifrån,  men dom kostade ju fan inte mycket heller? )
Eller vad tycker ni , vIsst är de fina? 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback