free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Små Förändringar




Sååå idag har både Janne & Nette varit hos mig nästan hela dagen, känns det som ivarjefall, och det har varit jätte roligt! Känns dessutom extra bra då jag varit så mycket ensam, så det är verkligen guld värt att folk kommer och hälsar på. Medan Nette stod och kockade hjälpte Janne dessutom mej att möblera om i sovrummet, det är mycket mysigare nu! Bilderna är riktigt dåliga , men ja ni får väl en liten aning om hur det ser ut ivarjefall. Jag och Nette hängde sedan upp massa lyktor i båda fönstren , altså både i Tv rummet och i mitt sovrum , det fixade till en alldeles härlig effekt!
Det syns förståss inte heller på bilderna men de är gjorda av rosa glas så de blir riktig mysbelysning då där är ljus i dem! Gardiner kom också upp i Tv-rummet då Janne var lång nog och räcktes hänga upp några, som tillexempel jag inte skulle kunna åstadkomma... Dessutom fick jag iväg lite saker upp på vinden till förrådet då jag hade bärhjälp, så ganska mycket blev gjort och förändring blev det, eller det känns som rummen ändrade atmosfär ivarjefall, och det var ju det som var poängen. 

Nu skall jag chilla, höra på musik och dricka kaffe ur min julklapp jag fick av Oliwer. 


Ni kanske inte ser förändingen , men skulle ni vara här, så skulle ni märka den! :)


 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback