free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Tidsinställt


Tänk vilken bra idé detdär med tidsinställda inlägg är , måste verkligen säga det såhär rakt ut, måste vara en av det smartaste som någon nånsin kommit på. Just nu då ni läser dethär ligger nämligen jag antagligen fortfarande och sover! Det vill säga om ni läser dethär då det publiceras haha. Idag kommer det bli en rätt så innehållsrik dag så jag satte färdigt lite tidsinställda inlägg så ni skulle få något att titta på medans jag gör allt det jag har att göra idag!


Senare idag kommer bilder upp på det jag köpte igår , kanske jag lägger ihop det till en gullig outfit till och med?
 
( Sticka tröjjorna jag köpte är för övrigt kanske världens mysigaste plagg ) Igår var jag nämligen på stan med min faster några timmar (så jäkla behändigt dethär med att bo 10 minuter (gåendes) från centrum) och köpte bland annat både saker till mig själv och julklappar. Hjälpa tomten är väl så snällt att jag måste få något paket själv iår också , visst?

Borde dock jag köpa några klappar till....
Vad är föresten den perfekta julklappen iår? Om inte det så vad är årets julklapp? 
Jag vill veta era åsikter så kommentera gärna här nedanför !
:)



Jag skulle ivarjefall gärna vilja ha en Stitch till Jul, Ooh va jag kan älska den blåa lilla klimppen <3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback