free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

*Suck*

Hej! Tänkte börja med att svara åt den anonyma som undrade om jackan jag tänkte köpa va i äkta päls, luvan altså och det.  Jag har faktiskt ingen aning om det är så eller inte , men jag tror inte det är det faktiskt. Men som sagt vet inte med säkerhet , skall maila tösen som säljer den och fråga tror jag bestämt. Men ja hmm... Vet fortfarande inte om jag skall göra köpet, har väldigt lite pengar just nu, och den blir endå rätt dyr. Men den skulle passa helt fantastiskt till min nya mössa! Men ja , det finns ju billigare jackor i affären, så vi får se.

Sådär annars har min dag varit VÄLDIGT stressig , jag kan knappt stå på benen , vill helst rasa ihop till en klump för att sedan sjunka genom jorden. Har nämligen fixat med det ena och det andra , skoluppgifter , till städning av hemmet, utfört olika ärenden , allt man kan tänka sig. Känns väldigt rörigt och ganska så hemskt just nu faktiskt. Känns som om jag inte riktigt räcker till. Men ja , vad gör man, lever vidare så får man se hur det blir! 


Här är för övrigt en bild på min nya väska och min mössa! Bild då jag har den på kommer antagligen i ett senare skede , hehee, tror ja skall klippa mig först faktiskt.

Gillar för den delen väskan starkt , ( va tycker ni ? ) Tycker den är en så härlig färg , bildens färger ljuger lite för den delen men ja , det är mer brunt än orange , lite mer beige typ, ljusare , Men ja ni förstår ju hur den ser ut ivarjefall och det är väl lite av det viktigaste . 





Kram!



Kommentarer
Postat av: malin

Oj va kiva ryggsäck! :D ja vill ha :P

2012-01-19 @ 19:57:16
URL: http://mpihl.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback