free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Viktig Info!


Hejsan på er , jag ville bara kika in och skriva att jag är ledsen över den långa pausen , helt enkelt har bloggen fått lida pga att jag skall flytta, varit på urvalsprov till skolor och förståss för att jag har mitt jobb. Är just nu på jobb också , men har en liten minut över så tänkte jag skulle skriva några saker hit som är värda att veta.

* Jag kommer börja blogga som vanligt någon dag under nästa vecka, men jag siktar på måndagen! *skratt*

* Jag kommer vara på NAGU ROCK på lördag så många awesome bilder av fina artister kommer upp nästa vecka!

* Jag har flera inlägg på lager om bla. några om ett och annat event i Pargas , Mina Ray-Ban solglasögon som jag vann och många inspirations inlägg (och mycket mer) färdigt planerade , som kommer så småningom  publiseras!

*Har också några nya delar till Storyn " Den sista budbäraren" på kommande! Såå missa inte det!

Kram på er! Och håll ut! Snart är er favorit blogg tillbaka!! hihi ;)




Kommentarer
Postat av: Heidi

oj tack så mycket av din fin kommentar, jag har följt en liten stund din blogg ren, men kul att du hitta min också ! :)

Svar: hittar inte din blogg , tappat bort den :( länka? :)
JINXED

2012-06-16 @ 22:42:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback