free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

7 Fakta

 

Tack Adi för den fina Awarden!

Sju väldigt annorlunda, dumma och kanske en gnutta unika fakta om mig:

1.  Jag har flera dåliga ovanor som att jag MÅSTE gå på toa minst 2 gånger före jag går och lägger mej för annars kan jag inte sova , eller att jag måste tvätta händerna före jag äter annars känner jag mej obekväm... och flera lika fjantiga saker...

2. Min enda och ganska så  konstiga "fetish" är stora händer, jag tycker bara det är såå sexigt! Så maskulint på något sätt och så vidare. Fast nu har ju jag väldigt små händer så.. det är lätt att ha stora händer i jämförelse med mig , haha :)

3. Jag absolut hatar tomater , det smakar så illa att jag får kväljningar

4. Jag äter endast vegetariska pålägg, som Paprika, Gurka, Avocado .. osv :)

5. Jag har aldrig ansett mig själv vara en gnutta lik min identiska tvillingsyster, vi gillar olika saker och vi tänker helt olikt varandra.

6. Jag är en tvätt äkta attentionwhore! Jag älskar att stå i rampljuset och att folk pratar med mej helatiden , har jag inte social kontakt på en dag blir jag galen

7. Jag planerar fäga mitt hår shock ljuslila i framtiden ! :)

 

Det var 7 fakta om mig , och nu ger jag awarden vidare till *trumvirvel*  : Hanna L , Laukki , Dessi och Sofia L  :)


P.s Jag designade bilden själv men det är helt okej att kopiera den! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja brukar nog läsa din blogg hördu! :D

puss

2012-03-09 @ 15:38:47
URL: http://lllauraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du mig? :D

2012-03-09 @ 18:19:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback