free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Fredag Kväll

Hejsan mina sötisar här på bloggen , blev en blogg fri dag igår av inspirationsbrist helt enkelt , det är tyvärr inte bättre idag heller men jag tänkte skriva några små rader ivarjefall. Har färgat en kompis hår idag , slingat det om vi ska va korrekta men jaa riktigt fint blev det! :) Victor har ju också varit borta nu några dagar pga att han är med i en organisation kallad PHCC , eller han och hans band är med i de, så dom har varit ut på en spelning till sverige ! Såå jag sitter just nu och väntar på honom, saknar honom så förbannat ... Mhhr men det handlar om minuter just nu , sååå snart är han här! :)
Ha världens skönaste  och bästa veckoslut vänner små!
För det känns det som jag kommer ha!
Syns igen i måndag eller söndagkväll;)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback