free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Kläder

Altså jag blir galen ... Jag planerar lite inför vårens inköp av kläder och kommer fram till att jag tänkte köpa mej ett par Creepers , vad händer då? JO! jag hittar INGET par som jag gillar på de sidor jag kunde tänka mej beställa från? Suck* får väl bli att ta en rundtur i stan här något tag då bara! För ett par vår-skor det behöver jag! Så man borde väl hitta ett par underbara Tyg-Creepers någonstans :)
För övrigt tänkte jag bara klistra in några bilder på vad som också ligger på min *Jag vill ha*-lista
som...för övrigt..också... blir... jätte lång... så här är bara .. 1/8 av det jag önskar mej  :D
(men som jag tyvärr inte har råd till....... sad story....)
Plaggen hittar du på : http://www.hottopic.com







Kommentarer
Postat av: Antonia

urban outfitters har en hel del snygga creepers! :)

http://www.urbanoutfitters.co.uk

2012-03-09 @ 08:46:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback