free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

When i smile randomly, It's because i'm thinking of you...lol joke, i'm just damn hilarious


Satt och läste några fina kommenter på bloggen och började fundera på en grej här i soffan. Vi blir formade till de människor vi är tack vare det som händer runt omkring oss och vi får de synpunkter på saker och ting beroende på hur vi blir uppfostrade. Det är också tack vare våra vänner som vi blir starkare personer , samma sak gäller problem som vi hamnar gå igenom ibland. Det gör oss till starkare individer , gör så att vi inte tar åt oss då någon ger oss en lite sned blick, nej vi håller huvudet högt och går förbi, för vi vet att det finns såå mycket värre saker där ute , så mycket hemskare, sorgligare och förskräckligare som man redan gått igenom, eller som någon man känner redan gått igenom. Det är sist och slutligen lite små skrämmande att veta att skulle du inte gjort de misstag du gjort , eller de val som du valt att göra , skulle du inte vara den du är nu , och du skulle inte känna de vänner du har , du skulle inte ha de synpunkter du har eller ens tänka de tankar du har just nu.  vi formas förståss också beroende av våran miljö, så faktumet att du har rum i övre våningen eller att din familj äger 3 katter har inverkan på vem du är som person.  Det sägs What doesn't kill you makes you stronger , och det är precis den principen jag vill leva efter , jag klarar allting bara jag vill, och det finns inget som kan stoppa mej och inget som kan ta mej bort från mina mål.
Jag blickar tillbaka och ser på allt ont jag varit med om , är jag lite stolt över att jag kommit såhär långt, det tycker jag ni alla ska vara , stolta över att ni har kommit såhär långt. Det är ett tungt samhälle , en grym värld vi lever i. 
Vi är alla vackra och gör det bästa och det finaste  av vad vi har, nämligen vårat liv.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback