free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Fick ett trevligt paket


Fick trevligt paket på posten idag också, töjsmycken, pluggar och ett par tunnlar hade hoppat ner genom brevinkastet. Riktigt lycklig tjej idag altså. Nu får jag bara se till att koka dem och sedan få dem på plats. tar kanske en bild på dem då jag har dem i :)

För övrigt har jag kopierat upp närmare 7 tusen sidor ur en bok idag , eller egentligen 2 böcker ( okej ja överdriver väl en aning) Så jag har säkert haskat upp en halv skog nu också...Aja behöver man det till skolarbeten så behöver man. Nu skall jag städa så här är rent och fint till veckoslutet så man vågar ha människor och hälsa på. För vem fyller år i fredag om inte jag? ;) 20 år.. Gud va tiden går fort, jag är ju för fan halvvägs till 40 ...

Aja nångång måste man ju växa upp (fast det är ju ett bra tag dit iofs..) 

Kramar på er & ha en riktigt skön onsdag, skriver kanske något senare men nu måste jag ta mej i kragen och städa!



Bild från we heart it



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback