free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

KvällsMys



Sitter i soffan och myser med Tuva som ligger och spinner i min famn , nöjd över att hon har en varm famn att sova i. Så söt. Festen gick över mina förväntningar , riktigt roligt faktiskt. Victor och Adi spelade dessutom jätte fint, och fick fin respons, eller fin respons var det ivarjefall vad jag hörde. Deras uppträdande fick mig att sakna deras spelningar lite dock, har inte varit på senaste tiden och lyssnat då de varit med bandet och spelat nämligen. Verkligen synd.
I Vilket fall som helst så hittar ni Adis blogg här och deras Facebook Page här och deras SoundCloud här 

Så gå in ditt lyssna och gilla och digga till den fina musiken :)
Och behöver ni ett band till någon festival, fest eller liknande, är det bara att kontakta dem där! 


Lilla bebisen Tuva-Liza
 





 
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback