free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

En stund in till stan




Vaknade relativt tidigt idag , riktigt skönt faktiskt att vakna av solstrålarna genom fönstret :) Då jag skakat av mig min morgon flummighet traskade jag in till stan med Victor efter gitarrsträngar och sedan gick vi på kaffe , sedan tog han bussen tillbaka till pargas. Rätt så mysig morgon, bortsätt från att han inte kunde stanna lite längre. Tänkte också tidigare att jag skulle gå på Fiskmarknaden ett varv till , för jag hade tänkt köpa några nomination bitar till mitt armband för en billig peng, meen men det blev det inget av. Aja skall imorgon och shoppa lite istället, det är ju alltid relativt roligt. 
Skall köpa en vinterjacka och ett par vinterskor är det tänkt , ingen aning vad jag kommer hem med dock.










Kommentarer
Postat av: Anonym

sori om jaspammar, men dricker vicke såndän white mocca? ganska rolit isf :D :P hihi :D

2012-10-28 @ 22:39:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback