free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jag Dansar Över Hal Is



Jag svävar någonstans i mörker , vet inte hur jag skall ta mej ut
Blundar allt hårdare för att slippa se lite av ljuset , önskar att allting bara skulle förvinna
Ser upp mot himmelen så fridfull och stilla
Men då jag tittar ner igen är allt sig likt
Hoppas på en ljusare tid utan beskymmer
Vilsen men endå så stark , totalt utan ord
Dansar över hal is , förlitar mej fullständigt på morgondagen
Vill inget annat än att allting ska ordna sig
Men det krävs mer än vad jag trodde
Plötsligt är allt i brand och jag förlorar mig själv ingen skillnad vilken väg jag tar
Det tar ont i mig , och jag skriker mina lungor tomma
Men ut kommer inga ord
Tom utan tankar
Balanserar på ett strå
Snart faller jag över
Is eller eld
Totalt förlorad i mig själv





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback