free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Snabbt besök till skolan

Hej på er läsare , idag har jag varit på ett snabbt besök till skolan på en obligatorisk grej som vi hade , vi lekte lite med färger, ganska roligt faktiskt , och snyggt blev det ju! Fick riktit varm höst kännsla av den bild våran grupp skapade! Dessutom fixade jag några ärenden gällande den studerande festen , som hålls imorogn, Victor och Adi (från Pointless80) ska spela lite musik och sjunga där så fick kolla upp när man kan komma dit för att ställa upp alla saker och liknande , kanske festen inte blir världens flopp sen heller ? Aja vi får se hur det går , mycket är i luften och svävar än men vi får hoppas på det bästa , det ska nog bli riktigt bra.

Bilder från morgondagen kommer endera in i övermorgon eller imorgon beroende på hur jag orkar/hinner uppdatera! 
Sköt om er finisar , och tack för att ni fortfarande läser min blogg efter denna tusen-åriga paus ;)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback