free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Look At This Photograph Every Time I Do It Makes Me Laugh

Liten bildbomb om vad som hänt senaste tiden

Var till stan med stor syrran min





Åkte iväg på en kryssning för att utbilda mig till tutor , rätt awesome faktiskt, så nu kommer jag vara tutor för socionomerna i höst!

Eftersom jag haft sån jäkla stor stress senaste tiden bestämde jag mig för att ta det lungt och lyxa till det för mig själv med film, ljus och ett skönt bad :)


Sen så fixade jag till mig också lite här om dagen , vilket inte händer speciellt ofta nuförtiden ... 



 



Kommentarer
Postat av: Ida

Det var så roligt att spendera dagen med dej!! Men vad hände med mitt fejs på första bilden? Det ser ut som jag sku ha en uppsvullen kind? Jag sa ju att jag är otroligt ofotogenisk! :P xDD

2013-04-26 @ 19:05:32
URL: http://nemilainen.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback