free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Nöjd Tjej

Idag har jag faktiskt inte gjort något annat än städat och städat och städat! Då jag vaknade gick jag och tog ett bad, efter det började jag städa och gå igenom klädskåpet som tog kanske 2 timmar. Och jo, det tar faktiskt så länge, för där är så fruktansvärt mycke kläder... I vilket fall som helst så , började jag efter det städa och skrubba resten av lägenheten :) Nuu är jag mycket nöjd och försöker övertyga mej själv att jag faktikst kommer kunna hålla det såhär snggt ett tag nu .., vilket jag troligtvis inte alls kommer kunna...




Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle kunna dö för att få dina kläder, hahha ^^

Svar: Haha tusen tack för den! tricket är att landa nytt o gammalt, farmors gamla kläder, och loppisar osv är rena guldgruvan! och våga blanda !
JINXED

2013-04-28 @ 21:47:08
URL: http://tjejistillbild.blogg.se
Postat av: Dessi

Va mysit å fint du ser ut å ha de :)

2013-04-29 @ 16:34:37
Postat av: POOS

Jag skulle också behöva en rejäl rensning och fixande med min garderob.
Får ångest bara jag går in där :(

Svar: Kan trösta dig med att det inte håller speciellt länge då jag städar! :) haha! :)
JINXED

2013-05-12 @ 18:18:38
URL: http://www.fames.se/POOS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback