free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Blog Award

Hej på er läsare har blivit nominerad 2 Blog Awards av Lotta & Laura .
Detta går ut på att:

Jag ska svara på de 5 frågorna jag fått av varje person. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som jag själv hittar på, till 5 andra bloggare som jag sedan länkar på min blogg. Kommer också skriva i deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den!
 
 
De första 5 frågorna av Lotta:
1. Vad går dina helger ut på? 
Om jag inte bara tar det lungt med film och liknande, så är jag ute med vänner och hittar på något skoj! 

2. Beskriv en pefekt dejt.
Något personlig, något kilen snappat upp att jag gillar och sedan tala i flera timmar om allt vad man kan tänka sig komma på att tala om. Lite god mat skadar ju inte heller.

3. Vilken låt kommer upp i huvudet nu?
http://www.youtube.com/watch?v=ZVklp0XH5oM&feature=player_detailpage
Turn It Up - Sonic Syndicate :)

4. Finns det några planer inför sommaren redan? Vad?
Jobba , Jobba , Jobba, och förståss massa sol och bad! Sommarstuff helt enkelt!

5. Beskriv mig, hur du ser mig ;)
En oftast glad tjej med ett partyfullt sinne, och en väldigt ren och vacker klädstil, en tjej som också vet vad hon vill :)


De 5 andra av Laura:

1.Smink du använder dagligen?
Använder faktiskt inte dagligen smink, däremot då jag använder så gör jag det rätt så grundligt och har conceler, täckkräm, puder, solpuder, eyeliner, kajalpenna, och mascara och ibland lösögonfransar :) Förståss är det ibland mer eller mindre men sådär ungefär :)

2. Något egenskap du önskar du inte har som du önskar att du kunde ha?
Jag skulle vilja vara "smartare" förstå saker snabbare, och läsa saker 1 gång och sedan minnas det nästan felfritt , istället för nu då jag måste läsa saker och ting minst 5 gånger för att lära mej något.

3. Ditt drömjobb?
Oj, svårt, finns så mycket som skulle vara spännande , men Socionom och författare och journalist är väl inte så tokigt. Förståss skulle skådespelare och manusskrivare också vara kul , men mer på ett realtistiskt plan de 3 första :)

4. Om du inte skulle bo i Finland, var skulle du isåfall kunna tänka dej bo?
England , eller något varmt ställe!

5.Favoritmat?
Just nu är det kinesiskt!

 

 

Ger denna blogaward vidare till: melodymoonchild,  mangoow, themusicneverstops , swwosh , yohannah

Era frågor är :

1. Hur ser ditt liv ut om 10 år?
2. Vad är det bästa du vet?
3. Nämn 3 saker du vill göra fören du dör.
4. Om du skulle måsta välja mellan att vara platina blond eller svarthårig, vilket skulle du ta? och varför?
5. Varför läser du min blogg ,om du gör det?

 Kram på er ! :)




Kommentarer
Postat av: Celine

Vad snygg blogg du har :D

2013-02-26 @ 19:31:36
URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Sofie

Oohh tack så hemskt mycket :D Ska svara så fort jag kan!

2013-02-27 @ 11:05:42
URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback