free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Duktig Flicka!


Hej på er mina fina fina läsare , ni som gör min dag såå mycket trevligare än vad den är vanligtvis! Haha! Nej men för att vara seriös för cirkus 2 sekunder kan jag meddela jag verkligen är överlycklig då jag ser att mina unika beskökare passerar 300 om dagarna , så tack för att ni klickar in er här , det värmer mitt lilla hjärta! 

Sådär tillbaka om vad jag egentligen tänkte berätta om är att jag faktiskt fick ordning på mina käder igår! Mitt klädskåp är verkligen städigt nu , riktigt sorterat och grejjer , vet precis vad allt ligger eller hänger!  Man får riktigt motivation att lägga ihop en cool outfit då allt är så städigt, så kanske jag börjar fixa ihop något ordentligt och fotar mig i framtiden?!

För övrigt kan jag informera att Tuva-Liza har nån grej med att klättra upp i klädskåpet, vet inte hur hon klarar av det , men jagöppnade skåpet idag och så satt hon där , snacka om att jag fick mej ett gott skratt då jag såg det. 

De andra bilderna är från veckorna som gått , var på söndagen på ett möte med MeaninglessProductions tillexempel, och sen är där en bild från en föreläsning, och några ut på stan från skolans fönster, eftersom jag faktiskt också varit i skolan nu på senare tiden då min förkylning eller vad det är som har härjat på, börjat avta! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback