free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Svar på Tal

Hej på er där ute , tänkte göra ett litet inlägg på en kommentar ja fick här för ett tag sen och förtydliga en liten detalj. Då jag talade om William Spetz i min förra videoblogg menade jag absolut inget illa, William Spetz är någon jag ser sjukt mycket upp till och jag älskar det han gör , jag är antagligen en av hans största fans! Däremot förstår jag mej inte på då vissa människor efter apar exakt hans meningar och uttryck, klart man ska få överspela sig själv och så vidare, det är ju halva poängen, men kopiera rakt av tycker jag är dumt.

(För övrigt babblade jag bara vad som kom upp i huvudet just då jag satt där och gjorde videon, hade altså ingen eftertanke alls , allt rent spontant infilmat)

Jag vet också att jag själv har rätt flummiga grimasfyllda videos , men ska jag va ärlig är det inte speciellt mycket överspelat, jag är seriöst ungefär sådär töntig då jag har tråkigt och är på bra humör. De som känner mig bra vet ju om det förståss , men andra kanske har svårt att förstå det ;)







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback