free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

I DO

Har en känsla av att det är lite såhär som mitt bröllop någon dag kommer se ut, och vem sa man inte kan va vacker fast man är alternativ?

  

Dessutom vill jag detta skall vila ovanför våran säng, jag och min framtida man altså, jag vet ju inte vem det är än. Hehe. Dessutom måste det vara äkta från den stunden det händer, så undrar vem som får banda in det och så vidare? Antar det är den dagens beskymmer. hihi, oh men det är så fint!



Grej jag dock inte riktigt kan bestämma mig för är om jag skulle vilja ha ett Höst/Vinter/Sommar eller Vår bröllop?

Har ni tankar om hur ni kommer vilja ha det ? :)



Kommentarer
Postat av: Gabbe

shit va coolt dedär tavlorna! :o ja ha aldri tänkt på att dedär faktiskt går att göra! :D

Svar: iknoow!! :D
JINXED

2013-01-18 @ 16:36:12
URL: http://gabriellakonsell.blogspot.fi/
Postat av: Cecilia | Hårdrocksbrud från norrland

Om jag någon gång gifter mig så blir det på sommaren eller hösten. Det är finast ute då, tycker jag. :)

Svar: håller långt med dig! , men tanken att ha en tjock fin päls och en klänning med blåa detaljer och vitt, i ett ispalats med vita blommor och snö , låter så sjukt vackert att man skulle kunna ha det på vintern också, det skulle vara speciellt och väldigt vackert, tycker inte du också det?
JINXED

2013-01-18 @ 21:00:40
URL: http://calatalo.blogg.se
Postat av: Cecilia | Hårdrocksbrud från norrland

Det lät också vackert, men inte lika vackert som höstlöv eller en midnattsol. :)

2013-01-23 @ 22:47:37
URL: http://calatalo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback