free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Minns ni?


Minns ni denna bild? Den fanns i en serie bilder som jag hade i den första header jag hade på denna blogg ? Vid dethär laget är det väl närmare 3 år sedan? Eller kanske det bara är 2 ? Jag minns faktiskt inte riktigt .. tror det nog är mer! Vilket fall som helst hittade jag den nyss och tycker det är lite småroligt . RIKTIGT dåligt redigerad är den också :P
Men ja mer än så hade jag inte att säga just nu egentligen , annat än att det är roligt hur min blogg förändrats så otroligt under årens lopp! Ja de kan ni ju kolla själva i arkiven! om ni vill.. knappast .. men endå :P
Nej nu måste jag nog ta och gå och lägga mej. Bloggar säkert något mer vettigt imorgon.

Kram på er !




Kommentarer
Postat av: milli

Fin bild!

2013-01-03 @ 17:01:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback