free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Plagg


Okej så jag har världens sämsta kamera i min mobil... haha , men det visste vi ju redan... sååå men helt detsamma!  I vilket fall som helst så fotade jag det jag tyckte va värt att ha på bild till er, så underkläderna i svart och mina vanliga svarta tjocka tights jag köpte idag, kom inte med på bild , kanske ni klarar er ?
Meen , ja, första bilderna är från bion - såklart. 
och sedan de 2 andra bilderna är på mitt absolut bästa köp på länge , ett par mjuka lite högre pösiga hängselshorts, ni skulle se hur de sitter på!  Oh im so in love , dessa med en skjorta me några knappar uppe lite pösigt och några coola boots!
  Aja ni kanske inte ser det fina i dem, men jag gör det! Fick dem dessutom på rea, så jag sparade mycket pengar hihi, har kikat på dem förut nämligen. Jag betalade nu typ 10 eller något liknande för dem , och orginalpriset var väl närmare ... 25 ? Nöjd är jag ivarjefall!

Sedan köpte jag ett par rutiga byxor som jag tog för jag gillade mönstret haha , och vad kostade dem .. typ 15 ? kanske ? Ville ha ett par med stora vita och svarta ränder på längden också , men de fanns inga kvar i min storlek, de jag prövade var lite för stora nämligen så... jag blev lite ledsen faktiskt :(  De va hur snygga som helst...
Sedan köpte jag lite fransar och en ring jag blev småkär i såfort jag såg den, den ändrar färg efter humör , och förklaringen står på pappret den sitter fast i. Dessutom ser den lite ut som den kommer från en saga, lite magisk och sådär altså! Såå fin! 
Sista bilden är på den svarta klänningen jag köpte för någon vecka sedan , bilden är riktigt dålig men jag fick aldrig någon bättre , men ja , den är också ett riktigt bra köp jag gjort!

Ni får säga vad ni vill men jag är så nöjd så.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback