free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Tatuering?

Tänkte berätta att jag är lite smågalen i Stitch från Lilo och Stitch,  och denna bild är bara föör gullig!  Ni som då följt mej ett lite längre tag visste säkert detta redan , men ooh , han är så fin och jag skulle verkligen kunna tänka mig tatuera denna bild någonstans som en symbolik för att disney var stor del av min barndom! Eller vad man ska kalla det...dessutom är han ju så otroligt söt att man bara därför redan skulle kunna ha honom som en tatuering <3

Har ni någon figur någonstans ifrån som ni verkligen gillar ? Typ Mumin? Bamse? Kalle Anka?  Jaa vad som helst ? Har ni något sådan får ni gärna lämna en kommentar!
&
 För den delen var skulle va en bra plats tror ni för en sådanhär söt tatuering, benet ? foten? Let me know what you think!

 <3 
 




För övrigt har jag endast1 "Party-Trick" och det är att jag kan låta precis som Stitch gör i den svenska versionen . Lite roligt brukar folk ha åt det. 



Kommentarer
Postat av: jonna

fin header du har!
ja, katter är underbara! Hon heter Baby! :)

Svar: tack så mycket! :) och okej , så sööt! :)
JINXED

2013-01-18 @ 16:02:26
URL: http://jonnaalm.blogg.se
Postat av: Sofie

JAA gör det!! Stitch är grym! Jag har Lilla My och jag är besatt av Mumin, men det kanske du visste redan :D

Svar: haha jaa ja har förstått du gilllar mumin ;D
JINXED

2013-01-18 @ 16:39:19
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Pam^^

Stitch e så söt!...en sån tatuering hade nog passat på benet eller skuldran..kanske=)...

2013-01-22 @ 17:57:30
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback