free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Septum


Detta är mitt nästa projekt då jag har pengar, är nästan helt säker på det nu , vet inte dock om jag kommer passa i det haha , men det gör jag nog.. tror jag. oh det är ju så fint ... :)
Sen är det ju domdär femtielva stycken tatueringarna jag planerat som jag borde få gjorda också i något skede... Suck, skulle va mycket simplare om man var rik! Då skulle man inte behöva fundera på att man skall ha pengar så dert räcker till mat -.- och sen inte kunna göra någå skoj alls -.-

 



Kommentarer
Postat av: Milina

Skit snyggt! Dock inte alla som passar i det

Svar: Javisst är det så , tror du jag skulle kunna ha en ? :)
Jinxedv

2013-08-02 @ 22:17:48
URL: http://Milina.blogg.se
Postat av: nova - Din lilla stjärna i cyberrymden

Åh septum är så fint! Det är många utav minna vänner som har det! jag är sååå sjukt avis på dem! :)

Svar: Javisst är det! Kommer nog skaffa mej en Tjur-ring haha ;) bara ja har pengar! :)
Jinxedv

2013-08-09 @ 17:03:52
URL: http://www.nattstad.se/N0va



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback