free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Uniprice

 Hej och hå här på bloggen! Jo idag har jag ett sådant ärende som att jag vill tipsa er om nätsidan uniprice.com där man kan hitta allt man kan tänka sig i klädväg! Helt ärligt blev jag överaskad ver hur mycket kläder de har och hur mycket jag vill ha av dem! Hehe.
Såå som sagt hittade jag själv massvis med saker jag skall klicka hem i postlådan såfort jag får chansen...  och lite pengar för den delen...vilket fall som helst har sidan fantastiskt fina kläder, så det är absolut värt att kolla in!

Så gillar ni vad jag klär mig i, så skall ni definitivt klicka runt där lite!  Och även om ni inte gör det.. kan ni kolla in det endå, trotts att ni inte gillar min stil, ni hittar antagligen något som faller i smaken ivarjefall.

Bilderna nedan är från hemsidan,  så gå och klicka runt där om något av detta är något för dig , för att komma till sidan kan du endera trycka HÄR eller på bilderna.


P.S. Jag bara MÅST ha domdär byxorna!




 




 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback