free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Försöker hålla mej sysselsatt

Som rubriken säger försöker jag hålla mig sysselsatt för att inte sitta och tänka för mycket, eftersom det bara blir jobbigt då. Jag har varit runt och gjort dittan och dattan lite överallt, och jag tänkte det skulle vara roligt att visa lite bilder från allt vad jag har yrat med. Ur något perspektiv kan det ju faktiskt vara lite intressant. Och om inte annat, så är ju bilderna fina, iallafall de flesta...  så därför här, varsågoda, en fotobomb!


Vi firade på fredagen Johan som fyllde 25!


På lördagen träffades jag, syrran och pojkvännerna för att gå ut och äta och senare badade vi bastu!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Och vissa simmade


 

På söndagen träffade vi Oliwer och Lotta och yrade omkring med dem en sväng


Det blev lite bråkande då Oliwer försökte knuffa ner mig i ett dike...
Turs nog kan man inte gå och slå alldeles för hårt på sina bästa vänner för sånt gör man bara inte.. *skratt*

 

Sen så hamnade jag sitta modell som vanligt. Antar det är smällen man måste ta då pojkvännen är fotograf.

 

Det var väl ungefär det , mina senaste dagar i bilder. Normal bloggning kommer det nog bli så småningom. Tror jag iallafall.

Kram på er!
 
 
 





Kommentarer
Postat av: Ida

Finisar <3

Svar: Vem syftar du på?
JINXED

2013-06-18 @ 22:49:14
Postat av: Julia

Domhär fotona är ju helt fantastiska, han fotar jättebra!! Vad är de för kamera? :)

Svar: Canon EOS 5D Mark II, objektiven som är använda i bilden är Sigma 35mm f/1.4, Sigma 50mm f/1.4 och Carl Zeiss 85mm f/1.4 :)
JINXED

2013-06-18 @ 23:49:15
URL: http://juliachristine.blogg.se
Postat av: Anonym

Photocred till mj som tog bilden på er whoopdahoop haha :D mn vitsi ja diggar domhär bilderna :)

2013-06-19 @ 20:33:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback