free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

GottGott

Hej på er fina läsare! Hela gårdagen skurade jag min lägenhet och bök säkert 20 korgar med byk och ja , moppade golv, allt vad man kan tänka sig i städväg höll jag på med! Galet hur stor skillnad det blev efter jag va klar efter sådär , 6 timmar... :D

Hur som helst, lät jag råttorna och katterna springa lite fritt igår också , låter dem göra de ibland , men de slutar oftast med att de kryper upp i famnen på en o vill gosa iallafall. Katterna för övrigt är hur snälla som helst med dem, nyfikna, men inte agressiva på något sätt. 

Idag steg jag upp och började dagen med en dusch , och sedan gick jag ut och motionera en sväng, efter det gick jag till butiken , och köppte lite dittan och dattan, sedan kom jag hem, och bakade ! Har inte bakat sen jag bodde hemma , undrar vad kakan egentligen smakar... Aja , vi får väl se :) 

Nu måste jag gå och byta lakan i sängen och sedan byka lite korgar byk till, tjao! 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback