free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Litet Inlägg


Hej på er fina läsare , tänkte skriva ett snabbt inlägg om dagen som gått hittills eftersom jag faktiskt har lite tid över för omväxlingens skull. Var in till stan tidigare idag och öppte en ny bikini inför midsommaren, och så kom lite extra med på köpet. Hehe. Nej men jag köpte lite grejs på rea också, som linnet jag har på bilden tillexempel! :) Härligt luftigt är det också! Dessutom lade jag i lite färg i balsamet då jag duschade så håret är lite rödare igen, känns riktigt bra, det var nästan brunt här ett tag.  

Sen kan jag ha glädjen att berätta att jag minsann tror jag gått ner i vikt eftersom mina gamla klder är lite lösa! ;) De ni , de känns bra såhär till sommaren! Inte för jag är super viktig med att vara smal, och att bara det är snyggt,  men det är trevligt om man själv tycker att man blivit lite snyggare , inte sant? 

Dessutom är jag lite brun också, vilket gör det hela såå mycket bättre, jag hatar att vara blek det får massa ojämheter och grejs synnas på huden , så då jag får lite färg , på naturlig väg eller med brun utan sol, spelar ingen roll, känner jag mig super duper mycket fräshare, det tror jag de flesta tycker? 

Aja , mer än så har jag inte att berätta just nu och kommer knappast sitta och blogga mycket dagarna framöver heller, skall försöka ta foton och liknande dock, och så kan ni ju alltid lite ha koll på min Instagram! 
Vixifyx heter jag där.

Kram på er , och ha en fantastisk midsommar!

 



Kommentarer
Postat av: mimmi

Dedär ser farligt myki ut som en såndän blus som ja savear money för :(

Svar: ja köppt den för 5 euro på rea... :D
JINXED

2013-06-20 @ 16:01:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback