free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Sorg


"Till minne av världens finaste katt Larz-Krizter "Lazze".
 Du har funnits vid min sida då ingen annan fanns. Du lyssnade på mig då ingen annan hörde. Du kom emot mig i dörren alltid lika glad med lyckospirande ögon. Du var den finaste gåvan jag någonsin fått. Gud skapade dig för att bli min bästa vän. Jag älskar dig och du kommer för alltid finnas i mitt hjärta."

Så står det på kortet som ligger på stenen, som ni kanske förstår har altså min underbara katt farit till himmelen och därför kommer jag inte blogga på ett tag antagligen, svårt för kanske endel förstå hur mycket jag egentligen sörjer, men han var inte bara min katt. Han var min familj och min bästa vän. 

Hoppas ni förstår och så kommer jag tillbaka då det känns som om jag kan blogga normalt igen.

Sköt om era nära kära och ta vara på den tid som ni har tillsammans, man vet aldrig när det tar slut.

Kram på er!
 



Kommentarer
Postat av: Melody Moonchild

Jag vet seriöst int va jag sku göra om Whiskey sku dö, så jag förstår att du sörjer. :(

Hoppas de känns bättre snart, och jag finns här om du vill prata! <3

2013-06-13 @ 18:53:23
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Postat av: ZOOFIE

Men gud så himla jobbigt :((( Hatar det här med att ha djur av just den här anledningen.. Har en helt fantastisk liten hund som jag inte kommer klara mig utan...

SV: Men gud vad kul att höra! Tack så himla mycket! Kram :)

2013-06-14 @ 01:03:53
URL: http://zoofie.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback