free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Awesome Time In Helsinki


Som bekant var jag ju en sväng till Helsingfors också , tänkte jag kunde presentera allt i bilder , tror de beskriver mer än ord. Haha! roligt som fan vart det ivarjefall, borde nog dra mej dit oftare. Fast .. näe.. jag måste nog medge att jag inte direkt är för storstäder, ivarjefall inte så stort som helsingfors,  om inte syrran varit med skulle jag tappat bort mig... jag tycker lilla åbo är riktigt tillräckligt... tanke på att jag var rädd då det var så mycket folk överallt haha, trodde såå att alla tänkte råna mig x) fast syrran sa att det bara var jag som var fånig och ovan.. aja det kan väl inte jag göra något åt :)

Däremot är ju Helsingfors en alldeles fantastisk stad på alla vis , att bo i huvudstan har flera fördelar, allt är nära och är det inte det går det flertal förbindelser dit. Det är stort , du har möjlighet att träffa enormt mycke nya människor, och så har du alla möjligheter i världen där i jämförelse med en liten stad.

Vilket fall som helst , nog med pladder, här är bilderna! 

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback