free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Be Younique



  

Klicka på bilderna för att komma till bloggarna!

ÄR UNDER KAN DU SE CITAT JAG DRAGIT UT HÄRIFRÅN OCH DÄRIFRÅN SOM BESKRIVER BLOGGARNA LITE :)


Sofia 

"Sofia är mitt namn och det är jag som driver denna blogg om mitt liv i stort sett. Jag är en 17 årig finlandsvensk tjej bosatt i Åbo, Finland. Jag älskar att dansa och har fått ett stort intresse för unika stilar. Jag är lite av allt, kan inte kategorisera mig på nåt sätt."



Melody

" ~A blog about being born in the wrong country~ 17 years old. Swedish Finn. In a long-distance relationship. Potterhead. Sherlockian. Merlinian. Fangirl. I love everything British, and I'm moving to London after I graduate. I'm a creative spirit and a huge supporter of LGBT rights. I want to become a writer and an editor. I'm also the singer of Red Velvet Cake."


Heidi

“Don't you ever let a soul in the world tell you that you can't be exactly who you are.
Jag heter Heidi, och i min blogg kommer jag o ta upp hur min vardag ser ut och allt jag kan tänka på. Jag är alltså en 19årig tjej från Åbo, som strävar efter att försöka visa att man är värdefull just så som man är och möjligtvist stå som ett exempel för någon som undrar över något. Jag älskar kläder, sport och mina underbara vänner&familj. Följ med i världen jag skapar i min blogg



Lotta

" Jag är en skogalen tjej som älskar äventyr och galna idéer. Jag skämmer oftast ut mig bland folkmassan med mina stohej och hyss, och det finns ingenting som kan vara roligare än den känslan! 
Jag älskar att gå på ut och festa, och drömmer om att nåndag vara den som alla ser på och avundas pga av mina kläder!
Min blogg handlar mest om mitt liv som en småstadstjej med längtan efter storstan med innehål av bl.a fotografering, skor och klänningar som är mina största intressen.
Jag har alltid varit den där lite udda personen som alla pratar om, men jag har klarat mig och blivit starkare för varje år som gått. Lärt mig att jag är jag, och jag är mig själv för min skull inte för någon annans. Och detta vill jag att alla andra som växer upp i samma situation som mig skall veta, även om alla pratar är du lika mycket värd, ändå har du lika stor rätt att vara precis den du önskar att du är, och bara du vågar är det precis den du kommer att bli."

 

Jag garanterar dig om att du kommer gilla vart enda en av dessa bloggar! Så ta & följ dem bums tycker jag! 
:)






Kommentarer
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

coolt namn ni kom på!...:D

Svar: Tack! :)
JINXED

2013-03-26 @ 09:12:45
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback