free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

DISNEY Parody





Kommentarer
Postat av: Mel Moonchild

Paint e awesome, hans HP in 99 Seconds e typ de bästa klippe på youtube ever! <3

2013-03-26 @ 21:13:05
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Postat av: Mel Moonchild

Sv. De va sjuuukt jobbigt att fatta allt dedär om lagarna på engelska. :s

Själv har jag aldrig varit attraherad av någon annan tjej, men jag tror att alla egentligen KAN vara gay, de har bara inte träffat rätt person än. :)
Och jag är 100% på att ifall jag hade fötts som en pojke så hade jag varit gay, därför är det otroligt viktigt för mig att protestera för de rättigheter jag KUNDE ha blivit nekad. :s
Plus att kärlek faktiskt är kärlek, därför hatar jag när folk kallar det "gay love" eller "homosexual love," för det är ingenting homosexuellt eller gay med det hela, det är KÄRLEK. :c

Tack! <3

2013-03-27 @ 20:04:25
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback