free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hår

Tänkte att de kunde va roligt för er att se senaste process-fotografierna av mitt hår ?
Första bilden är altså då jag hade axellångt hår med enorma tovor i bakhuvudet som gjorde att håret stod rakt ut! (ingen vacker syn kan jag säga dej! ) Tovorna kom av förlägningarna jag hade i tidigare , och jag försökte täcka spektaklet med att ha håret uppsatt och dyligt. Lyckades lite si sådär med det...
Andra bilderna är som bekant min egna hårfärg med mitt nyklippta hår , och ja, de två sista är ju då helt enkelt resultatet efter jag färgade det mörkbrunt , fast , jo , det ser svart ut på bilderna ...

Så ja , vad tycker ni ? Visst var det ett en bra process? Jag måste nog säga jag trivs med mitt hår enormt bra nu, och är glad jag klippte det! Detdär axellånga var nog inge vidare fint så som det var , rent av riktigt fult!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback