free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Idag Skiner Det In Genom Mina Fönster



Hej hej på er mina fina små och stora vänner, Jamen jo, vad har hänt idag då? Jo jag var till skolan , och sedan kom jag hem och jag har lagt igång 2 maskiner byk , vilket är otroligt intresant, haha , nej men nu då jag köpt en ny bykmaskin kan jag äntligen få kläderna riktigt rena , det var skitjobbigt då min gamla maskin strulade!

För övrigt såg jag på Melodys blogg tidigare idag att hon har ett par exakt likadana solglasögon som jag också har! Jag inhandlade dem för någon vecka sedan på Glitter, och det hade hon också gjort , fast till skillnad från mig hade hon köpt sina för bara några dagar sen ;)
Såå har ni sökt ett par solglasögon med kedja har de sådana nu i ett flertal färger i Glitter! Vad jag kan minnas fanns det i färgerna svart, brunt och pink? Fast det är ju klart de kan ju ha slut på dem vid dethär laget! Haha!
Nej nu skall jag fortsätta med mitt städande som pågår just nu!
Kram på er!

Bilderna är tagna med min Lumia , aningen bättre kvalla än förut , visst? ;)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback