free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Rakat

Hej på er läsare! Joo , ikväll skall det bli hårfärgnings-dags hemma hos mig! Här nedanför ser ni min frisyr som den ser ut just nu! Personligen tycker jag att det kommer bli mycket bättre så vi färgar det eftersom jag verkligen inte gillar min naturliga hårfärg , vet inte när jag skulle haft det senast?  Vilket fall som helst så är håret klippt klippt nu haha :) och nöjd är jag! Och ni som tänker " men vah? klippte du bort ditt halvmeter långa hår? " Så kan jag berätta att mitt eget hår var lite ovanför axlarna, förlägningarna har jag plockat ur för länge sen. Dessutom hade jag så stora tovor i nacken av förlägningarna att det skulle tagit säkert flera timmar och slit att få upp dem, så jag valde att raka skallen istället!  :)  Och vet ni vad ? Det är så sjukt skönt!
Ångrar det inte det minsta ;) Men ja vad tycker ni , skall jag slinga håret i någon speciell färg eller bara så det blir guldbruna slingor efter jag lagt det mörkbrunt? :)

Bilder på det mörkbruna kommer ikväll antagligen , eller imorgon :) Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Cooolt! =)

2013-03-14 @ 12:19:21
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Skitsnyggt :D

2013-03-14 @ 13:42:29
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Gabbe

ja tkr guldbrunt! de sku passa så bra! :)

2013-03-14 @ 15:43:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback