free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Vill Utomlands

Saknar detta något otroligt. Då jag fyllde 18 år fick jag för första gången åka utomlands, det var pirrigt, och super roligt! Jag åkte iväg med flyget till min storasyster som då bodde i Spanien och hälsade på, eftersom hon köppt mig och min tvillingsyster biljetter till födelsedagen, så att vi äntligen fick se hur hon bodde där!

Skulle kunna åka tillbaka till de stunderna när som helst,  det var faktiskt något av de bästa ja gjort i mitt liv. Man värdesätter en resa så mycket mer om man aldrig varit någonstans förut. Trotts att det inte var jätte varmt då vi var där eftersom vi åkte över höstlovet, (tror jag...) och vi var i norra Spanien, så var det hur roligt som helst.

Vart skulle ni vilja åka i vinter? Jag skulle ivarjefall vilja på solsemester, men vart, ingen aning!

 



Kommentarer
Postat av: storasyster

Det var jättekiva att ha er där!! Fast jag fick nog tjata ganska länge innan jag lyckades övertala både er och er pappa att ni nog kunde resa helt själva ;) Ni har nog chansen att komma och hälsa på igen, nästa gång kanske på Menorca? :))
Ab ju! Puss :-*

Svar: kanske det :D
Jinxed

2013-10-08 @ 20:40:45
URL: http://nemilainen.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback