free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Wrecking Ball


Miley Cyrus är ju en artist som väckt stor uppmärksamhet , nästan överallt i världen,  i och med hennes uppträdande på VMA. Man frågar sig om hennes vulgära stil , nakenhet och dyligt går alldeles för långt i och med att hon har så unga fans tack vare sin karriär som Hannah Montana. 

Jag kan ärligt säga jag inte faktiskt bryr mej speciellt mycket om vad hon gör med sitt liv, men visst känns det lite trist att det kastas så mycket, ursäkta mitt ordval,  skit , på henne. Jag har alltid kännt en viss samhörighet med Miley, hon är född på precis samma dag som jag även kring samma klockslag, och jag har alltid lite sett upp till henne för hon lyckats med allt det jag en gång i tiden drömde om att göra i mitt liv. Både skådespel och sång ligger nära mitt hjärta. 

Det som kanske jag främst reagerar på är att det ganska så plötsligt blev så naket för henne, hur tänkte hon? Jag undrar vad man tänker då man gör en video som hon gjort till hennes faktiskt förvånansvärt bra låt wrecking ball. 
Och nej , jag är inte korkad, klart hon inte hela sitt liv kan vara den söta gulliga tjejen som började sin karriär som barn, det förväntade jag mig inte heller. Och jag förstår att de finns massvis med problem av ala de slag och stor press på artister i dagens läge , var dethär kanske ett rop på uppmärksamhet? popularitet? 

Hon följer ju även tydligt Lady-gaga vågen, som jag kallar det, är det ett sätt att hitta en nya fans? För jag menar hennes kropp och utseende är fantastiskt, skulle man se ut som henne , kan jag förstå man inte är blyg att visa hud. För alla andra videon i dagens läge är ju minnst lika nakna? 

Hur som helst finns det tusentals tankar man kan bolla med som alla handlar om Mileys beslut dehär senaste månaderna , och följderna av dem, är hennes problem, inte resten av världens befolkning , så ja , varför inte bara låta resten rinna mellan fingrarna och lyssna på musiken istället ? Eller vad tycker ni? 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback